Jeśli chcesz szybko i sprawnie naprawić swój uszkodzony laptop, komputer, konsole lub pada a nie masz czasu lub możliwości dostarczyć go nam osobiście. Skorzystaj z naszej oferty serwisu wysyłkowego. Wybierz jakie urządzenie chcesz naprawić następnie wybierz rodzaj usterki i uzupełnij formularz zgłoszenia a wciągu 24 godzin umówimy kuriera po odbiór paczki z twojego domu.

    Wybierz urządzenie*

    Marka i model sprzętu*

    Opis usterki*

    Uwagi (jeśli brak, zostaw pole puste)

    Imię*

    Nazwisko*

    Ulica*

    Numer domu/lokalu*

    Kod pocztowy*

    Miasto*

    Telefon kontaktowy*

    Email kontaktowy*

    Dostawa*

    Płatność*

    Chcesz fakturę VAT czy paragon?*

    Pozostawienie urządzenia w serwisie jest jednoznaczne z akceptacją REGULAMINU.

    Warunki zgłoszenia

    1. Zgłoszenie naprawy

    Pierwszym krokiem jest zgłoszenie naprawy poprzez formularz. Formularz zgłoszenia naprawy znajdziesz w górnym menu naszej strony pod nazwą “Zlecenie naprawy“. Gdy otrzymamy zgłoszenie, skontaktujemy się z Tobą w ciągu 24 godzin w celu ustalenia szczegółów odbioru.

    2. Wysyłka sprzętu

    Po ustaleniu dogodnego dla Ciebie terminu odbioru sprzętu, umówimy odbiór paczki przez kuriera. Wszystkie formalności załatwiamy my. Jedyne co musisz zrobić, to zapakować bezpiecznie urządzenie oraz dołączyć do niego wydrukowaną kartę zlecenia naprawy, nakleić etykietę adresową którą otrzymasz od nas e-mailem i czekać na kuriera.

    3. Diagnoza

    Po otrzymaniu przesyłki przeprowadzamy szczegółową diagnozę. W naszym serwisie diagnoza jest zawsze darmowa. Zanim przystąpimy do naprawy poinformujemy Cię o kosztach oraz czasie jaki jest potrzeby aby naprawić Twoje urządzenie. Ty zdecydujesz czy będziesz chciał skorzystać z naszej oferty. W przypadku rezygnacji z naprawy odeślemy do Ciebie urządzenie.

    4. Naprawa

    Po akceptacji naszej oferty przystępujemy do naprawy. Nasi technicy usuną usterkę oraz przeprowadzą dokładną kontrolę jakości wykonanej usługi. Na każdą wykonaną usługę naprawy udzielamy 6 lub 12 miesięcznej pisemnej gwarancji.

    5. Wysyłka powrotna

    Gdy wykonamy wszystkie czynności naprawcze oraz diagnostyczne a skuteczność naprawy oraz sprawność działania sprzętu zostaną w stu procentach potwierdzone, urządzenie odeślemy z powrotem do Ciebie.

    6. Dlaczego potrzebujemy Twoich danych i jak je chronimy

    Swoje dane w formularz zgłoszenia reklamacji podajesz nam dobrowolnie. Jednak jeśli nie podasz nam wszystkich potrzebnych danych, nie będziemy mogli rozpatrzyć Twojego zgłoszenia. Informację o tym w jaki sposób i dlaczego przetwarzamy Twoje dane, znajdziesz w naszej polityce prywatności – na naszej stronie (https://www.sk-computer/polityka-prywatnosci) oraz w naszym salonie. Twoje dane przetwarzamy i ochraniamy zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE – ogólnego rozporządzenia o ochronie danych (RODO).