Jeśli zgłosisz reklamację na podstawie gwarancji producenta, my – SK-Computer – będziemy tylko pośrednikiem między Tobą a producentem. Wszystkie warunki gwarancji, a więc termin, formę zakończenia i koszty serwisu, określa producent. Jeśli producent nie uzna Twojej reklamacji w ramach gwarancji, może obciążyć Cię kosztami związanymi z rozpatrywaniem Twojej sprawy. Ta procedura nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza Twoich uprawnień, które wynikają z przepisów o rękojmi za wady rzeczy sprzedanej (ustawa z dnia 23 marca 1964 r. Kodeks cywilny, Dz.U.2019.1145) oraz uprawnień z ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U.2020.287).
Jeśli stwierdzimy – my lub serwis producenta – uszkodzenia mechaniczne urządzenia, które reklamujesz, możemy nie uznać Twojej reklamacji. Dotyczy to również sytuacji, kiedy uszkodzenia te nie będą widoczne w trakcie przyjmowania sprzętu, a stwierdzimy je dopiero w serwisie. Niektóre uszkodzenia mechaniczne mogą postępować i powodować kolejne usterki urządzenia.
Zanim przekażesz nam produkt, który reklamujesz, odłącz i wyciągnij wszystkie dodatkowe akcesoria. W szczególności chodzi o: karty SIM, karty SD, etui, zawieszki, folie ochronne czy szkło hartowane. Jeśli pozostawisz jakieś akcesoria, serwis może je usunąć, jeśli będzie to konieczne do weryfikacji produktu. Wyłącz funkcje, które mogą blokować dostęp do sprzętu (Find My iPhone, konto Google, hasła). Bez tego serwis nie będzie mógł zweryfikować i naprawić urządzenia.
Każda naprawa sprzętu wiąże się z ryzykiem utraty danych. Nie odpowiadamy za dane i programy, które znajdują się w urządzeniu lub przesłanych z nim nośnikach. Nie musisz przywracać sprzętu do ustawień fabrycznych – szczególnie, kiedy problem związany jest z działaniem oryginalnego oprogramowania i powrót do ustawień fabrycznych mógłby utrudnić serwisantowi diagnozę usterki. Usuń jednak z urządzenia swoje dane osobowe – na przykład prywatne zdjęcia, filmy i inne, podobne pliki.
Jeśli zgłaszasz reklamację produktu, który kupiła od nas inna osoba, możemy poprosić Cię o potwierdzenie własności tego produktu. Może to być, na przykład, umowa sprzedaży, oświadczenie klienta pierwotnego o zbyciu i przeniesieniu własności lub pełnomocnictwo.