Diagnoza w naszym serwisie jest całkowicie darmowa, nawet w przypadku rezygnacji z naprawy. Zanim przystąpimy do naprawy poinformujemy Cię o kosztach oraz czasie jaki jest potrzeby aby naprawić Twoje urządzenie. Ty zdecydujesz czy będziesz chciał skorzystać z naszej oferty. W przypadku rezygnacji z naprawy odeślemy do Ciebie urządzenie.
Dokładny koszt naprawy konsoli, laptopa, komputera czy pada do konsoli możemy podać dopiero po przeprowadzeniu diagnozy. Przykładowe cenniki większości napraw znajdują się naszej stronie. (https://sk-computer.pl/cennik-uslug/)
Większość napraw wykonujemy w przeciągu 3 – 5 dni roboczych. Zdarzają się jednak przypadki w których czas naprawy może się wydłużyć nawet do kilku tygodni. Sytuacja taka ma miejsce w przypadku kiedy nie możemy dostać wymaganej części na rynku lokalnym i musimy zamawiać ją np. z Chin. O dokładnym czasie jakie jest potrzebny do przeprowadzenia naprawy laptopa, konsoli czy komputera poinformujemy Cie po przeprowadzeniu darmowej diagnozy.
Tak, udzielamy 6 lub 12-miesięcznej pisemnej gwarancji na każdą usługę naprawy.
Oczywiście, jeżeli potrzebujesz fakturę VAT po prostu powiedz o tym naszemu serwisantowi przed wystawieniem dokumentu sprzedaży.
Zapakuj sprzęt w kartonowe pudełko, wolną przestrzeń wypełnij np. kulkami z pomiętych gazet. Jeżeli masz folię ochronną (bąbelkową) możesz owinąć nią sprzęt. Upewnij się, że opakowanie jest odpowiednio wytrzymałe, szczelnie zamknięte i ma właściwy rozmiar. W razie potrzeby zapakuj przesyłkę w dodatkowe opakowanie odporne na wilgoć. Jeżeli chcesz wykorzystać ponownie stare opakowanie usuń z niego wszelkie stare oznakowania adresowe. Do paczki włóż wydrukowaną kartę zlecenia naprawy. Jeżeli nie masz drukarki spisz na kartce twoje dane, nr telefonu, adres email, adres i opis usterki. Pamiętaj, żeby sprzęt w opakowaniu nie przesuwał się ani nie dotykał do ścian kartonu