FAQ – Najczęściej zadawane pytania

Oto najczęściej zadawane pytania o naprawy laptopów, konsol, padów i komputerów w serwisie SK-Computer. Jeżeli nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie zapraszamy do kontaktu

Ile kosztuje diagnoza urządzenia?

Diagnoza w naszym serwisie jest całkowicie darmowa, nawet w przypadku rezygnacji z naprawy. Zanim przystąpimy do naprawy poinformujemy Cię o kosztach oraz czasie jaki jest potrzeby aby naprawić Twoje urządzenie. Ty zdecydujesz czy będziesz chciał skorzystać z naszej oferty. W przypadku rezygnacji z naprawy odeślemy do Ciebie urządzenie.

Ile kosztuje naprawa?

Dokładny koszt naprawy konsoli, laptopa, komputera czy pada do konsoli możemy podać dopiero po przeprowadzeniu diagnozy. Przykładowe cenniki większości napraw znajdują się naszej stronie. (https://sk-computer.pl/cennik-uslug/)

Ile trwa naprawa?

Większość napraw wykonujemy w przeciągu 3 – 5 dni roboczych. Zdarzają się jednak przypadki w których czas naprawy może się wydłużyć nawet do kilku tygodni. Sytuacja taka ma miejsce w przypadku kiedy nie możemy dostać wymaganej części na rynku lokalnym i musimy zamawiać ją np. z Chin. O dokładnym czasie jakie jest potrzebny do przeprowadzenia naprawy laptopa, konsoli czy komputera poinformujemy Cie po przeprowadzeniu darmowej diagnozy.

Czy na usługę i części jest gwarancja?

Tak, udzielamy 6 lub 12-miesięcznej pisemnej gwarancji na każdą usługę naprawy.

W jaki sposób mogę zgłosić reklamacje naprawionego sprzętu?

Aby zgłosić nieprawidłowo działające urządzenie po naprawie skorzystaj z tego odnośnika.

W jaki sposób mogę zgłosić chęć zwrotu towaru?

Aby zgłosić chęć zwrotu towaru skorzystaj z tego odnośnika.

Czy mogę otrzymać fakturę VAT?

Oczywiście, jeżeli potrzebujesz fakturę VAT po prostu powiedz o tym naszemu serwisantowi przed wystawieniem dokumentu sprzedaży.

Jak dostarczyć urządzenie do naszego serwisu?

  • Osobiście 33-300 Nowy Sącz al. Batorego 52
  • Kurierem Skorzystaj z odbioru urządzenia za pomocą naszego kuriera, po naprawie odeślemy laptopa na wskazany adres. Prosimy o uzupełnienie formularza: Zlecenie naprawy Jeśli chcesz, możesz wysłać paczkę samodzielnie. Do wysyłki rekomendujemy jednak tylko takie firmy kurierskie które oferują ubezpieczenie przesyłki. Adres do wysyłki: SK-COMPUTER Konrad Konar 33-300 Nowy Sącz al. Batorego 52 (prosimy dołączyć dane kontaktowe oraz opis usterki)
  • Paczkomat Możesz też nadać przesyłkę w paczkomacie. Jeśli chcesz skorzystać z tej formy wysyłki nadaj paczkę na paczkomat: NSA02N (prosimy dołączyć dane kontaktowe oraz opis usterki)

Jak przygotować przesyłkę?

Zapakuj sprzęt w kartonowe pudełko, wolną przestrzeń wypełnij np. kulkami z pomiętych gazet. Jeżeli masz folię ochronną (bąbelkową) możesz owinąć nią sprzęt. Upewnij się, że opakowanie jest odpowiednio wytrzymałe, szczelnie zamknięte i ma właściwy rozmiar. W razie potrzeby zapakuj przesyłkę w dodatkowe opakowanie odporne na wilgoć. Jeżeli chcesz wykorzystać ponownie stare opakowanie usuń z niego wszelkie stare oznakowania adresowe. Do paczki włóż wydrukowaną kartę zlecenia naprawy. Jeżeli nie masz drukarki spisz na kartce twoje dane, nr telefonu, adres email, adres i opis usterki. Pamiętaj, żeby sprzęt w opakowaniu nie przesuwał się ani nie dotykał do ścian kartonu

Jak zapłacić za naprawione urządzenie?

Wykonując przedpłatę na konto. Gdy wykonamy wszystkie czynności naprawcze oraz diagnostyczne a skuteczność naprawy oraz sprawność działania sprzętu zostaną w stu procentach potwierdzone, poinformujemy Cie o tym telefonicznie oraz mailowo. Po zaksięgowaniu wpłaty lub otrzymaniu potwierdzenia przelewu wyślemy do Ciebie naprawione urządzenie. Dane do przelewu: SK-COMPUTER Konrad Konar 33-300 Nowy Sącz al. Batorego 52 Tel.: 500 340 066, NIP: 734-313-41-75 ING Bank 87 1050 1722 1000 0092 5326 9436