Każda używana konsola powinna spełniać poniższe wymagania:
- Nie może być zablokowana / zbanowana
- W przypadku uszkodzonej, nie działającej konsoli nie były podejmowane próby naprawy
- Konsola musi być własnością sprzedającego. Nie skupujemy sprzętu od osób nieletnich oraz z wadami prawnymi
Jak to działa
1. Wstępna wycena konsoli
Po dokonaniu sprzedaży otrzymasz email z wstępną wyceną konsoli. Jeżeli wybrałeś sposób nadania przesyłki na nasz koszt, otrzymasz również list przewozowy do wydruku, który nakleisz na przesyłkę.
2. Diagnoza i finalna wycena
Odebrany sprzęt dokładnie testujemy, czego efektem jest raport, szczegółowo opisujący stan techniczny i wizualny, który razem z ostateczną wyceną dostarczamy klientowi.
3. Wypłata pieniędzy
Po akceptacji finalnej wyceny przelewamy ustaloną kwotę na podany nr. konta bankowego. W przypadku braku autoryzacji ostatecznej oferty, zwracamy sprzęt w stanie nienaruszonym na nasz koszt.
4. Dlaczego potrzebujemy Twoich danych i jak je chronimy
Swoje dane w formularz zgłoszenia reklamacji podajesz nam dobrowolnie. Jednak jeśli nie podasz nam wszystkich potrzebnych danych, nie będziemy mogli rozpatrzyć Twojego zgłoszenia. Informację o tym w jaki sposób i dlaczego przetwarzamy Twoje dane, znajdziesz w naszej polityce prywatności – na naszej stronie (https://www.sk-computer/polityka-prywatnosci) oraz w naszym salonie.
Twoje dane przetwarzamy i ochraniamy zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE – ogólnego rozporządzenia o ochronie danych (RODO).